Jedite 5 porcija voća i povrća svaki dan

Dobro je poznata činjenica da ljudi trebaju pojesti oko pet porcija voća i povrća svaki dan. Tajna je kako doći do tih porcija u našim užurbanim životima. Praktična hrana jednostavno ne pruža ono što nam treba i lako je dopustiti da tjedni prođu bez unosa potrebnog voća i povrća koji nam je potreban.

Postoji nekoliko jednostavnih načina da se ušuljate u vrijedne porcije. Prijedlozi mogu zahtijevati malo vježbe, ali se dugoročno isplati. Usvajanje nekih od ovih jednostavnih prijedloga u svoju dnevnu rutinu pomoći će vam da dobijete kvotu voća i povrća bez puno razmišljanja.

Ponekad smo previše opsjednuti onim što jedemo. Sjajno je biti svjestan zdravlja, ali možemo imati zastoja ako se osjećamo preopterećeno. Dobra vijest je da pet porcija voća i povrća nije baš tako teško uklopiti u naše jelovnike kao što neki misle.

Postoji mnogo proizvoda koji nude brza rješenja za probleme, a to su sokovi od voća i povrća. Iako su ovi proizvodi izvrsni za pomoć ljudima u ispunjavanju kvote, postoje neki nedostaci. Možda ćete osjećati malo previše gladi kada unosite hranjive tvari putem sokova.

Kada se osoba osjeća nezadovoljno, sklona je zgrabiti hranu u bijegu, a ta se hrana rijetko sastoji od međuobroka od voća i povrća. Utješitelji gladi obično su bogati kalorijama i mastima, a imaju nisku nutritivnu vrijednost. Ove namirnice će uništiti prehranu osobe i glavni su izvor mnogih problema s težinom.

Sokovi od voća i povrća izvrsno su punilo, ali stvarno želite dodati puno svježih proizvoda u svoju prehranu. Jednostavno dodavanje dodatnog povrća u redovno kuhanje je sve što je potrebno u većini slučajeva. Dodajte malo gljiva, luka i paprike na pizzu ili stavite puno povrća na sendvič. Ove male promjene stvarno se zbrajaju.

Neki jeduci su stvarno izbirljivi i možda nemaju skupinu voća i povrća na vrhu svojih favorita. Malo ljudi to radi. Još uvijek se možete ušuljati u nešto vrijednog povrća dodavanjem ? paketa smrznutog špinata u sljedeću seriju kolačića. Samo umiješajte kuhačom i špinat će biti nevidljiv.

Samo potražite namirnice koje u svojim sastojcima uključuju porcije voća i povrća. Grickanje salse i čipsa odličan je način da dobijete malo onoga što vam treba. Iako je svježe najbolje, unositi svoje porcije voća i povrća svaki dan lakše je ako pronađete neku pripremljenu hranu koja ima zdrave sastojke.